Sovit gott!

Detta inlägg handlar om: Dagen!

Vaknade för en stund sedan, fattar inte varför jag sovit så länge, antagligen för jag aldrig riktigt sover ut (hatar det), att vakna vid 12 och det känns som man "har förstört dagen". Därför måste jag plugga hela dan idag. Fysik, svenska. Måste läsa ut en bok på ca 120 sidor (kvar) & plugga inför prov. Sen får jag kolla om jag har läxor i veckan. HATAR verkligen att vara efter. Att jag inte plugga igår & i förgår! Attans mig! Iofs kan jag säkert 50% av fysiken & har i så fall bara lite plugg på det i dag & kan ägna resten av dan till boken (vilket behövs, för man kan inte läsa 120 sidor i sträck). jag kan knappast läsa 10 sidor i sträck. Sen får jag myror i brallan ;)

Vad tyckte ni om Charlotte Perelli?? & hennes låt Hero?
Jag tyckte Sanna Nilsen med Emty room skulle vunnit!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

tycker du om att spela spel? just nu har jag på min blogg tipsat om en supebra hemsida med roliga spel för alla, kika gärna in och testa mitt favorit spel och se om du kan slå mig :) eller bara säg va du tycker om hemsidan, tack så hemskt mkt på förhand!

2008-03-16 @ 19:34:27
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0