Godnatt! (shopping i morgon)...

Detta inlägg handlar om: Lite allt möjligt

image1002
Väst från HM, 200 kr
Ska kanske köpa en sådan väst ( i jeans) eller en svart i bomull från hm, den svarta är en "mini" väst.
Jag sa ju att jag hade köpt en lila kjol, i morgon bytar jag eller lämnar tillbaka. Jag vill antingen ha en storlek större, så man kan ha den på höften (där man är som bredast) eller så vill jag inte ha den. Plus har HM 10 % för alla medlemar, så jag ska se vad jag hittar.
Dessutom har Gina tricot 50 % nu, säger vissa. Så ska dit och se om det stämmer och om jag hittar ngt.

TIPS!
Ni vet AA-fodralen alla har? Visst är dem snygga, speciellt på smala kroppar ( tycker inte den är fin på kurvor, men man har olika smak, smaken är som baken). I allafall kostar den 299 kr på AA. Finns en liknande på Gina Tricot nu för 129 kr! Så jag tycker verkligen att dem som äe sugna, men inte har 300 kr, eller som inte tycker det är värt det, gå till Gina och kolla där!

Jag vet. jag snacka alltid om mode. Eller i allafall mode för mig. men det är det som intresserar mig. Det är en helt annan sak om jag hade skrivit detta för att locka hit läsare, utan för att jag gillar det och " brinner för det". Jag verligen älskar mina kläder, matcha, kolla in gamla kläder man inte andvänt på fler månader, första dagen man använder sina nya skor o.s.v Ni fattar! Jag älskar det! Det är det jag vill skriva om. Jag är ingen wannabee som vill blir känd & skriva om mode. Okej, det hade inte suttit fel och tjäna 50 000 kr/ månad på bloggen. Menmen. Just nu skriver jag för att jag vill det. Plus har jag inget speciellt som gör att jag skulle sticka ut.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0