Dressingroom!

Detta inlägg handlar om: Nytt dressingroom!

Dagen till ära har jag hållt på med att fixa mitt nya dressingroom! Helt klart nu! :)
Tyvärr har jag ingen kamera /dator så jag kan inte fota/lägga in bild, ni får nöja er med en skiss från paint ;)
image998
Det jag har ringat in med rosa är mitt dressingroom. BIlder kommer inom kort vill jag lova. Jag ska även till malmö (igen) med min mamma på torsdag, inte kommande torsdag utan torsdagen därpå (vår påsklovs vecka). Löning den dagen, undra hur mycket folk det kommer vara på stan då ;) I malmö är det mycket folk en vanlig dag för mig som är helsingborgare, det är ju inte så stort här, 0.1 miljorner bor här typ. 1/90 av sveriges befolkning :p

Nu ska jag städa & damsuga mitt "nya" rum. Blev ganska nöjd, speciellt med det rosamakerade ;);)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0