Designen!

Detta inlägg handlar om: Design!

Vad tycks? Jag ska ändra så det blir en kant mellan bakrunden & själva "bloggen" om ni förstår. Annars blev jag nöjd, jag tycker inte om att blanda färger från olika skalor (typ rött, grönt, gult o.s.v) utan håller mig här till en färg i olika nyanser!

På något sätt tror jag det blir lättare att läsa bloggen om man inte har något mönster på bakrunden och koncentrerar sig då "på vad man ska koncenterar sig på".

Om ni undrar varför det står: Fashion, new york, zac efron Och björn gustafsson är därför att:
jag älskar shopping ( fashion ) och "the bigg appel" är känd för alla stilikoner o.s.v (new york) och på något sätt kopplar jag ihop zac efron med ny, dels är han världens snyggaste ( zac efron) och björn gustafsson kommer på andra plats (björn gustafsson).

image1026

Jag har inte tagit något bild från internet, utan allt är mitt material. ©

Det är jag och michelle som "modellar".

Nu ska jag duscha (från tennisen, sen träffa michelle igen :)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0