Dagen!

Detta inlägg handlar om:  Dagen

image1014
Började dagen med att gå ut med Oakie. Sedan satte jag mig med mitt "fotoalbum" för att minnas...
Kollade på en romantisk komedi med mamma sedan, Georgia rule tror jag den hette. Mycket trevlig och mysig film. Med Jane Fonda & Lindsay Lohan. Hon spelar riktigt bra och man kan inte göra annat än att älska hennes långa röda vackra hår!

Snart ska jag hem till en kompis och plugga. Senare ska vi hem till mig, kolla film och snacka en massa som man alltid gör med kompisar man inte har träffat på  länge...

Tänkt om ens drömm gick i uppfylle?? Om alla ens drömma gick i uppfyllelse.
En av mina gjorde det i helgen, fast en mardröm. Okej, ni kommer börja skratta, men om jag har börjat skriva, kan jag väll likagärna fortsätta. Jag hade ett par älsklingsjeans från Miss Sixty jag köpte i Stockholm i sommras. Jag verkligen älsakde dom och det var de enda jeansen jag kände mig snygg i. När jag var på tjej (& killfest) gick dem i sönder!!! Jag kan knappt tro det. Det är det jag har fruktat de senaste månaderna, att mina älsklingjeans skulle gå sönder. Sen har slitits ut vid insida låren och jag kan inte hitta dem någon stans! Det enda jeansen som verkligen satt fint på mig.

HÄNDER ALLTID MIG!

NU SkA JAG GÖRA VID MIG FÖR ATT SEDAN STICKA TILL AGNES! HÖRI MORGON!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0