Shopping!

Detta inlägg handlar om: Mode (shopping).

Åkte till malmö idag med mamma för att shoppa. Hittade mkt fint med det blev inte mkt handlat. Det var mycket man sa "men vi tar det när vi kommer hem"...

Måste bara berätta en riktigt rolig sak som hände innan jag glömmer.
Jag & mamma snacka på vägen från malmö till lund om vackra pojknamn. Peder tyckte vi var fint & jacob... Så börja vi snacka om en som heter Kruse, så sa jag helt plötslig "men han krut (kruse)"... Och jag & mamma börja skratta som fan! Kunde inte sluta. Sen kom vi inte heller på vad han hette. Krut, knut... KRUSE :P

Shoppade en massa örhängen, bild kommer när kameran funkar.
I allafall 1 par peaceörhängen, 1 st palmörhänge (blåa), 1 par hjärtörhängen, 1 par guldiga blixtörhängen, 1 par guldiga stjärnörhängen, 1 par skortörhängen sedan 3 st hängen jag kan göra egna örhängen...

Örhängena finns inte att köpa. När bilder kommer upp visa jag hur jag gjort!
Kommer i veckan hoppas jag!

Sedan köpte jag en kappa och en skinnjacka (skinnjackan kommer jag få i födelsedagspresent)... Det är den jag snackat om lääänge nu :)

Kramar från Cajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0