Shopping! :)

Detta inlägg handlar om: MALMÖ!

I morgon sticker jag till malmö med min mamma, gud vad jag längtar! Inte för det är något speciellt med det (ligger bara 1 timme med bil härifrån). Men en heldags shoppingstur med sin mamma i en annan stad är alltid kul! Plus (det bästa av allt) har dem butiker som vi inte har här! Ex: Monki, Zara, ABC o.s.v .o.s.v. Dem har säkret 3 gånger så stort utbud. Plus har dem HMtrend och det har vi inte i hbg! Skriver mer om det i morgon när jag kommer hem :) åker i morgon bitti och kommer hem på eftermiddagen!

Varför jag är uppe så tidigt är för att en kompis sov över hos mig och hon stack halv 9. Efter det kunde jag inte somna om. Jag nog gå upp och fixa lite i mitt rum. Gaderoben måste jag ta tag i... usch säger jag bara. Alla t-shirts, blusar, linnen os.v. ligger i en hög i lådorna! Plus om det kommer lite påfyllning i morgon så är det lika bra att ha de rensat och dant.

Skulle ju för ett tag sedan gå till en secondhand butik för att lämna kläder.... SHIT det var ett halvårsedan eller ett år sedan... JAJSES!!! Gud vad tiden går fooooooooooooooooooort! I allafall så var det 3 veckors väntetid innan dem äns kollade på kläderna :S Så det kändes olönt.

Nu ska jag gå, ha en bra dag! Bloggar med i kväll eller under dagen! :)

Igen dagens outfit kommer idag för min kamera är paj. Ska försöka palla mig upp till onoff och be dem reparera den. Jag har fått en garanti av pappa (som han köpte på onoff för han vet att jag alltid tappar kameror)... I allafall reparerade dem den nog för ca 4000 :- förra gången och jag betalade noll (Y)!!! Ritkigt bra! :) Glad för den försäkringen nu! Den gäller om man pajjar den eller om man tappar den i vatten eller något liknande. OM man förstör den på ett eller annat sätt, men då måste man HA MED DEN när man lämnar den. Så det gäller inte om den ex. blir stulen... Som min gjorde en gång, men den historan har ni redan hört ;)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0