Övningsköra!

Detta inlägg handlar om: Allt möjligt!

I förrgår fick jag en kopiator/skrivare/skanner och den räddade mitt lov! Tack & lov att vä äntligen fått en skrivare. Nu kan jag bli en lycklig människa igen. Hahaha!

I går var jag med agnes och tränade. Sen var jag med elin a & elin b sen stack jag & tränade igen. Sen stack jag ut till laröd till axel med elin b och träffade axel, alexander, henke, ida, saga, julia, anna och elin då. :) Vi hade mys!

Idag kanske axel, henke & elin a kommer hem till mig :) Kanske skulle bada, får se hur det blir med den saken!
Ska i allafall vid halv 5 eller halv 6 ska kolla upp det går på handledar utbildning på Lantz trafikskola för om någon vecka (lite mindre än 2, fyller jag 16 = jag får börja ävningsköra). Men för att jag ska få kunna övningsköra med mina föräldrar måste jag gå på denhär utbildningen med dem och den är idag från halv 5-6 till halv 10 tror jag. Ganska lång tid, hoppas jag klarar av det. Annars brukar jag alltid få myror i brallan (hahaha) & vela skutta upp och springa runt...

Sen i kväll blir det filmkväll med "gänget", myyyys :):)

Nu har jag inte mycket mer att säga. Tänkte lägga in någon bild från london för jag tror inte jag gjort det ;)
image962


kommer fler sen, hinner inte nu :(
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0