La france

Detta inlägg handlar om: Plugg, plugg åter plugg...

Kan man inte skaffa sådan tidsmaskin & spola över all tid man pluggar... Sätter sig ner med biologiboken, skruvar tidsmaskinen på 2 timmer och sedan helt plötslig, ett ögonblick senare kan man allt & man har pluggat i 2 timmar utan att ens märka av det (Y) tycker jag! :)

Ska om 4 minuter gå ut med hunden (kl 1). sitter fortfarande och "pluggar". Skriver ut lite "grejs" till franskan. SÅ jag ska kunna fröhöra mig själv. Sitter just nu & kopierar en sh-lapp som jag har i läxa. mycket tråkigt måste jag medge.

Ska kanske skanna in skolfoto i datorn sen, om jag pallar. För man får aldrig (ne...jamis, hahah, jag kan ju lite franska ändå) någon bra bild påd et när man fotar med kameran. Lite sent ute kanske, menmen. Sen ska jag nog ta & kopiera klassfotot (har fått färgkopeator :D:D) & sätta upp imitt skåt i skolan, är så tråkigt där :/

Nu ska jag byta om & gå en lång, skönt realax promenad med Oakie. Jag tror nog inte jag bloggar mer idag, måste ta det lungt. Sen måste jag även fortsätta med franskan, för jag har som sagt prov i morgon. Men snälla ni, ingen där ute som kan någon bra "lära sig franska verb-böjnings" sida? Eller är det någon som är så pass allmänbildad eller fransk kunnig så dem vet hur man tar ut stammen? För det vore väldigt praktiskt just nu. Om någon vet ngt, eller tror att dem vet (aldrig fel det heller) kan väll skriva en kommentar?! :D:D

Nu ringer klockan = promenad med oakie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0