"fredagens shopping"

Detta inlägg handlar om: Fredagn + shopping!

Förlåt för dålig uppdatering. Hela dan igår var full! Jag var hemma 1 timme igår sammanlagt ungefär :p

Först skloan kl 9. Matte sen franska. Sen brukar jag ha 2 timmars håla, men inte denhär gången. Skrev biologiprov, det gjorde hela klassen. Sen hade jag lunch, sedan geografi. Engelskan var inställd så jag och npågra kompisar stack ner till stan & käka på Bomb en pizzaresturant :p Sen stack jag, elin&elin ner till stan. Köpte hårfärg & färgade våra hår. mitt blev blondare. Köpte även 2 linne (bilder ngn annan gång) :P Sen stack jag & elin hem till mig & käka, sen utång. Pallar inte berätta allt, men sluta med att vi satt på mc donalds typ 3-4 km från där jag bor. Sen fick jag gå hem lättklädd och i högklackat. Det satt inte så fint. Elin sov över..:) Sen i morse stack jag & anna till väla :) jag köpte en blå halsduk på gina tricot (dem för 29 :-/st) stack till Ikea & käka korv sen stack vi in för att handlar lite grejs till min gaderob. sen skjutsa axel mig hem så vi satt & kolla på film tills anna & marko kom. Vi kolla på 50 first dates :) NU har alla stuckit hem & jag gör vid mig för ännu en utgång :) Har hittat mitt sim-kort också! takc gode gud!

Kommentarer
Postat av: sara

tack för denna helgen, snygging!

2008-02-10 @ 16:35:04
URL: http://sarafriiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0