Fredag och äntligen looooov!

Detta inlägg handlar om: Allt onödigt :)

som sagt funkar varken min kamera eller att kopiera bilder och visa i bloggen för man måste installera ett "popin" program och dethär är nämnligen min pappas jobbdator. Så jag tror jag skippar den biten...

Min dator kommer inom 2 veckor och min kamera har jag inte äns lämna in på lagning. Som jag skrev i inlägget "kasta pengar i sjön" (som jag aldrig avslutade som jag troligen kommer göra under dagens gång) så hatar jag ju när saker går sönder. Gaaah, blir galen. Igår gick min klänning i sönder, i förgår min kamera o.s.v. o.s.v.

Skrev jag om gårkvällen? nä, tror inte det.
I allafall stack jag mamma, peppe (bror) och hans flickvän Ella på teater och såg Ringaren i notre dame och det var bland det bästa teaterspelen jag sett! verkligen! Quasimodo (hur det ni stavas) spelade super bra! Skådespelaren klättre på en stälnning utan lina, verkligen häftigt!
Sen stack vi och köpte pizzor på La pizza där dem har stans godaste pizzor, plus coca cola (& godis :(...) så min diet slutade redan igår. Men som sagt var jag ute och sprang 4 km med Oakie innan dess så det går väll jämnt ut :) JAg ska blir smal och fin till maj! :):):):):) eller till sommaren, men om jag ska bli smal till sommaren måste det ju ändå ha hänt saker till maj, right? :)

Tänkte sticka ut och spring om en stund med Oakie igen :) Tar kanske samma runda som igår, den var ganska härlig. Förutom att han drog hela tiden, stannade ju ibland så han fick kissa... men han drog ändå. Min gossehund har ingen kondition. Måste träna upp honom så vi till sommaren ska kunna springa låååååååååånga rundor. Men då är det hans tjocka isbjörnsliknande päls som hindrar oss x) Kanske min kondition också, men det är en annan historia det :)

Ska i allafall lägga upp någon bild. HATAR inlägg utan bild, så booooooooooooooring!
då får det väll bli höstens absoluta favoritoutfit!

 image873
  :):))::)!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0