Franskan

Detta inlägg handlar om: ----> allt har fixat sig gällande franskan. Nu ska jag sätta mig ner & repetera allt & se om det är något jag inte kan. Ha en trevlig kväll. Hörs in från på lördag.. Så en trevlig helg också! :)

Fredag:
09.00-15.00 skola
15.20-15.40- piano
15.45-?? stan med Zowie
Dir efter stan, omkrin 17.00- midnatt hem till Disa på tjejmiddag/fest.
00.00- utgång!
Lördag:
11.00 kanske (?) vaknar
Kusin kommer
13.00-17.00 (kanske) väla
17.00-kvällen umgås & göra vid mig med kusin, käka och allt annt trevlig.
Kvällen-natten- filmkväll eller utgång.
Söndag:
Vaknar vid 11.
Degar med kusin (om hon nu kommer).
Vid 17.00 (tiden går snabbt på söndagar), släkten kommer och vi ska FIRA MIG...

Måndag: ....
Tisdag: JAG BLIR 16!!!

Så, där ser ni liten överblick över vad jag ska göra i helgen. Tyckte det var kul & läsa när jag såg en gammal hos mig, så jag vet inte vad nu tycker? Men då kommer man lite närmare ens liv på något sett. Jag vet att innan skrev jag bara "kommer hem vid 8, skriver då). Här får ni en lite "bloggning" under hela fredagen kan man säga. Nu vet "ni" vad jag håller på med, inte för det intresserar så många. Men i allafall. Jag har gjort lite sådanna speciellt saker med min blogg som inte många andra har. Har i allafall fått idéerna från mig själv... Bl.a.:

Dethär med tema, som io.fs inte funkar så bra just nu. Det här med att jag skriver detta inlägg handlar om: däröfr att ni ska kunna se om inlägget kommer kunna intressera er, istället för att bara läsa & sedan komma på, nä, detta hadnlar om hästa, det hatar ju jag. och dethär med schema, iofs har väll några andra bloggar haft det, men på något sätt inte likadant :P

Ha en bra kväll, helg så hörs vi i någon av m ina degiga pauser hoppas jag :) kramar CAjsa!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-28 @ 20:26:23
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: ISABEL

Trevlig blogg. Ha en bra kväll :)

2008-02-28 @ 23:27:42
URL: http://metrobloggen.se/isabel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0