Tralalalalala...

Detta inlägg handlar om: moi et noi (nu) :P

Jaja, franska kanske inte är min grej. Men vad gör det om 100 år? Idag stack jag ut en runda efter att ha bloggat och gjort lite andra mindre nödvändiga saker för att leta reda på hunden som inte var hemma. Såklart var han ute med någon, men det var i allafall en ursäkt för att sticka ut. Det är ju underbart väder! Sen hälsade jag på grannen som bjöd på fika, underbart! Sen satt jag hemma och dega, sen kom en kompis. Vi stack ut och fotade i blommorna. Dock har jag inte sladden som jag laddar in bilderna med. Skit samma :P

En av de bästa dagarna i mitt liv. Underbart väder med stort u! Vackert! Sol!
Dock var jag på sämsta humör i morse eftersom jag inte sovit så mycket. Därför säger jag godnatt nu.

Godnatt. pusspuss.
image964
image965


/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0