Söndag!

Igår skulle vara filmkväll men blev fest i stan hos en kompis. Massa trevligt folk, som jag dock inte lärde känna. Vet inte,  men i sitt inte helt nyktra tillstånd är det väll inte läge att lära känna andra? Nu menar jag inte att jag söp mig full, men med lite alkohol i blodet kan man bli en helt annan. Missförstå mig inte, utan strunta i mitt flumm... Hahaha.

Idag ska jag kanske hem till Emma och plugga en massa matte a, ganska stor läxa till i morgon. Annars ska jag plugga lite engelsk grammatik tills på onsdag då jag har sista englska provet (nationellt), sköööönt!

Ha en bra dag! ingen dagens outfit idag. Och visst var jag duktig och la in alla bilder på mina väskor? (jag & mamma delar ibland, detta var mina, så jag använder fler).

Nu ska jag dra och borta tänderna. Hatar söndagar. Inte alls osammanhängande (nejdå), men det bryr jag mig inte om!     

image909

Lagom ofräsh efter gårdagens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0