Shopping i Göteborg!

Åh! Det finns så mycket man vill ha, till en så pass liten plånbok. Okej, jag ska inte klaga.
Men jag tänkte i allafall skriva lite om vad jag funderar över vad jag ska köpa!
Väskan i inlägget nedan är något jag kanske ska köpa. Dock skulle jag i så fall köpa den för jag tycker den är snygg, det är ju inget jag behöver. Om ni läste "väskinlägget" skrev jag ju att jag är galen i väskor, men det känns ibland lite olönt. Och limegrön, när kommer den till användning? Iofs himla snygg i somar!

♥ Kanske jeans, får se om jag hittar några snygga!
♥ Några sköna, snygga shorts. Finns en massa på HM.
♥ Kanske en väst!
♥ Kuvertväska
från Hm

Vi får se! Men en fråga, har ni några shoppingtips i göteborg? (:
/C

Kommentarer
Postat av: Camilla

hoppas du får en bra kväll. :)

2008-04-18 @ 16:01:15
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0