Min Marc Jacobs! ...

... för en dag!

Lyckan kommer, lyckan går...
... lyckan består (a)

I allafall. Igår blev jag ägare av en Marc Jacobs för en dag. Jag fick låna söta Julias Marc Jabocs eftersom hon själv aldrig använder den (!!!!!!).
image979

HerreGud vad jag blev chockad igår när hon så sa:
 - Du cajsa, gillar du typ den Marc Jacobs stam bag.
 - Jaaaaa så jag.

Och vet ni? ... Då plockar hon fram en Marc Jacobs från garderoben. En sån väska jag hade gjort allt för att få. Dock vet hon inte om det är äkta eller inte. Synd ;(

Men jag är ändå kär! Just nu liggen den har och vilar brevid mig medans jag så stolt skriver om den här. Herre Gud, tänkt om man hade varit ägare av denhär! Sen provade jag även hennes bruna OTROLIGT GUDOMLIGA JACKA FRÅN ZARA som hon köpte TILLSAMMANS med mig. Och då lyfte jag inte en öga för den. Den var snygg, värd priset, men inget jag var intresserad av. Nu är det den snyggaste jacka jag någonsin sett! ´

Åh! Om någon frivillig tillsammans med mig vill ta Julias kläder kan vi bestämma träffas närsom!



Och min outfit igår var hur snygg som helst med Skinnjacka, marc Jacobs, uppkavlade svarta jeans med svarta ballerinas! (till detta en svart nu tröja jag köpte igår av Julia som kommer upp senare idag i bloggen)...



Och ett grattis till mamma. ´Till henne gav jag ansikts mask, massa nagellack och 1 timmes ansiktsmassage!
So looooong!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0