Kameran!

Detta inlägg handlar om: Kameran!

Jaaa! Äntligen är min kamera lagad, har varit på lagning i 1 månad. Riktigt tråkigt, att bara vänta. Den kanske t.o.m. har varit på lagning längre. Har i allafall varit trasig i typ 2-3 månader. Men nu är den fixad och klar. Redo att fota!

Så i kväll eller på lördag börjar tema. Har lovat det så länge nu, så det blir då. Jag måste erkänna att jag kan inprincip lova er att jag inte kommer palla ivkäll.

Måste lägga mig tidigt eftersom det är nationella prov i morgon kl 8, jag som hade sovmorgon :(:( Skit samma, slutar 1 ½ timme tidigare ;) Så det blir väll kvitt. Slipper dessutom franska och matte, ska inte klaga. Missade matten i tisdags också p.g.a. bion.

image867

Idag: SKa baka till i morgon och hämta kameran. Sen ska jag, elin (på bilden skrattandes tillsammans med mig) och emma planera vår gbg resa plus boka biljetter+ hotel (stavas det med ett eller två l?) + kolla upp hur mycket vi måste tjäna ihop till dess. Jag kan i allafall lova er att det blir ingen shopping fråns gbg (jag kommer iofs aldirg hålla mig en måndag).

NY TÄVLING - ska kolla om jag håller mig i en månad utan shopping! Hoppas jag klarar det ;)

Men alla pengar jag har just nu har jag till shopping i gbg, nästa månadspeng går till tåg, hotel och mat. Sen får jag på något sätt jobba ihop till fikor, shopping och liseberg själv ;) Måste ju också ha pengar till buss ;)

Nu ska jag dra, see you soon (:

Kommentarer
Postat av: emma

Gillar din header. Jätte coola bilder tycker jag. :)
Ha en bra dag!

2008-04-03 @ 16:06:25
URL: http://emmadowntown.blogg.se
Postat av: Linda

S: Tkr jag med. HAHA! :) Jag är kääär i han nu :D

2008-04-03 @ 17:26:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Marit

Glädje o få tillbaka den...
Ha en bra Fredag !!

2008-04-04 @ 07:56:20
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0