Inspiration (mode, egen stil).

Allt det där alla har. Allt det alla vill ha. Allt det jag inte har.

Det säg att man måste vara smal för att bära kläder? Struntprat!
Varför är alla kände bloggare smala? Varför? Är det en lag på det? Uhhm, näää..

I allafall, jag ska byta stil idag!

I morgon måste jag ha min gamla, men i göteborg (1-2 maj) ska jag byta stil! Besöka second hand, införskaffa mycket blommigt och bli smal ( i know, inte bra. men bara man är lycklig). Right?


image885


Varför jag ska fortsätta blogga - För att jag själv (och ni som är intresserade) ska få inspiration. Om jag vill ta från eran blogg (som ni iofs för betalt för genom anonsering, men i allafall) så får jag ge tillbaka. Inte för någon av de kände bloggerskorna läser min blogg. Inte mycket att ge...

Lyssna på the voice radio nu, spelas en sjukt bra låt (remix) - SEAN KINGSTON - TAKE YOU THERE

Tänkte länka superbra modebloggorskor för intresserade, bara namn, pallar inte länka. Får bli en annan dag, men i allafall:
ALMAH (TJEJSAJTEN), AMALIA ( TJEJSAJTEN ), AMANDA BERG (TJEJSAJTEN), ANGELINA (BLOGG.SE), CARTOON LOUISEN (TJEJSAJTEN), ELIN KLING (TV5), EMMA NYGREN (BLOGG.SE) --> FASHIONFLASH, JOHANNS BLOGG, KENZA, LINN, LISAS BLOGG (TJEJSAJTEN), MIKAELA (SUREPLAN.SE), MODERNITETER (TJEJSAJTEN), NATACHA PEYRE (BLOGSPOT), SANDR4 (TJEJSAJTEN), SIGRID (BLOGG.SE), STINA-LEE (BLOGG.SE), SUGAR GRAPE (TJEJSAJTEN) - DESIGNAR EGNA KLÄDER SOM DE SÄLJER.

& SÅ KLART, STOCKHOLM STREETSTYLE!

Allt för mig nu, syns snart med ny stil! :) /C


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

vad kul att jag är med :D:D du har också en bra modelbogg!

2008-04-10 @ 22:01:09
URL: http://sandr4.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0