Hej igen !


Tralalalala...

Kära Dagboken.
På bättre humör skulle man nog få söka efter! Allt jag önskade idag har gått i "uppfyllelse". Och dessutom LOOOOV!

De 2
sista lektionerna idag var inställda, så slutade vid 12. Stack hem till en kompis och hade trevligt. Kom nyss hem. Ska göra vid mig för ikväll blir det grillfest hos en annan kompis. Dock kommer bara 7, så det är mer som en grillmiddag eller något.

Skulle egenteligen ner till gröningen med vänner, men det blåste för mycket innan.

Ska bara platta det sista i mitt hår, sätt på några snygga kläder och sen sticka och handlar inför ikv! (för hon vi ska vara hos hann inte det).

Ha en trevlig kväll! /C

Dagens outfit kommer in senare, innan jag sticker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0