Gårdagens alla outfits + en fest outfit (även gårdagens "shopping").

Detta inlägg handlar om: - Gårdagens skoloutfit - Gårdagens slappoutfit - Gårdagens miimage996ddagsoutfit + en gammal outfit. D.v.s. En massa outfits!

Vaknade vid 10 idag kanske? Har inte käkat frukost ännu, är ganska hungrig. Hann inte lägga ut dagens outfit igår innan jag stack för jag var tvungen att handla till kvällen. Stack hem till Elin vid 6  kanske. Grillade (och jag var kocken, otroligt nog) hamburgare m. kroketter och till efterrätt glass m. kolasås och plopp! Muuuuummms!

Börjar med den jag hade i skolan igår -

♥ Grå Klänning från Lindex (julklapp)
♥ Gråa leggins från
Gina Tricot
♥ Svarta skinnballerinas från Vagabond
♥ Ljusgrå kofta m. knappar (detaljer) från Soaced
♥ Ljusblå sjal från Hm
♥ Svart väska från Marc Jacobs (stam bag).

... och en slappoutfit. (+ dagens "shopping").

Klasströja med trycket
-
Kunskap är överskattat 9A

Kvällens outfit -

 - Jeans från Hm
 - Tröja (från Hm) köpt av Julia
 - Skärp från Hm, nytt!
 Till detta:
 - Mc inspirerad minikofta från Hm
 - Pumps från Hm
(allt från HM). Hahahaha.

Och... en gammal party outfit!

(jag till vänster).

-
  Grå/vit klänning från Gina Tricot
- Nylonsprumpor.

That´s it!
Hoppas ni njööööt! En massa outfits!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0