En vit snäll haj!

image948image946

Godmorgon eller vad man nu ska säga.
Är sjuk idag, tyvärr! Hade sett fram emot fredagen i skolan och kvällen med kompisar. Idag skulle jag haft försvarsinformation på samhällen och lekar på engelskan. Det kunde ju inte blivit bättre! Just nu skulle jag haft lunch i 2 h. Åh, jag vill till skolan! Inte ligga här hemma ha ont i huvudet, näsan rinner o.s.v. Menmen, jag kommer tillbaka, det ska jag lova ;)

Även om jag är sjuk, måste jag ju gå ut med hunden Oakie! Vi var nyss ute och när jag gick, gick jag förbi ett gäng dagisbarn som var ute. Alla tittade på Oakie och bara "Åhh, vad stoooor". Jag log till dem, så sa dagisfröken "En stor haj", ett annat barn sa " en stor VIT haj", och då sa en annan " en stor vit snäll haj!".
Kan man motstå sådanna kommentarer? Hur gulliga som helst!

Nu ska jag huum, vet inte. Vila upp mig i allafall! Juste, idag kommer fortsättning på temat! Idag visa jag min gaderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0