dagens plagg...

image961image962... trotts detta enormt vackra väder. Vad kan det vara? 20 grader i solen eller kanske inte så mycket. Men kul är det i allafall att våren nu verkar ha kommit och kommer stanna hoppas jag. Molnfritt idag, så jag ska nog ta mig tiden att gå ner och sätta mig i solen och skriva klart min deckare. Öhe! Sen ska jag soooooooova. Himlans skönt!

♣ Vit tunika med mönster - Odd molly
♣ Grå cardigan från Sprit
♣ Vit t-shirt från Gina Tricot
♣ Svarta leggins från Gina Tricot
♣ Beige väska från Friis Company
♣ Svarta ballerinas från Vagabond.
♣ Ljusblå sjal från HM.

Usch. Ska berätta en hemsk sak sen :( Orkar inte just nu. Alltså, det är ingen som dött, utan någon som har slagit sig... Inte jätteilla, men klanigt !:P

Kommentarer
Postat av: Malin

sjukt söt tunika!

2008-04-21 @ 19:26:51
URL: http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0