Torsdag!

Yes! Vet ni vad jag skriver från? Jag skriver från min bärbara dator! Den funkar nu igen (tror jag) haha. Hoppas allt är installerat och färdigt. Jätteglad, nu är det bara kameran som fattar. Jag kan ta bilder på mobilen och ladda in via bluetooth, men det tar så lång tid och min mobil har bara 1,3mp. Men det verkar som BT inte vill acceptera min mobil :s Ska bara kolla om det funkar...
YES! Nu funkar det. Haha. Det funkade att ladda in bilder via Bluetooth nu!


Grattis Emma!
Idag fyller denna sötnosen är! Säg grattis!

Skulle sticka till väla (shopping varuhus där hon praoar). Men jag hinner inte, och har inte hittat ngn present ännu. Har i allafall köpt 4 dubbeldaim, får se sen vad jag kan hitta till henne. Något förslag? :) Till världens underbaraste.,


Kommentarer
Postat av: Helena

Oj har du så många trenchar!Du hade fått en ny dator eller hur? Vad kul!

2007-09-27 @ 15:13:08
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: systugan

tack för dina söta kommentarer! söta bilder!

2007-09-27 @ 21:15:25
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0