Läsar?

Det är inte lika kul när alla läsare försvinner, var är ni? Snälla kom tillbaka, inte för ni ska lära bloggen för min skull :P Men i allafall, det är som sagt inte lika kul att blogga när det är ca 10-20 olika läsare som kikar in och dessutom inte lämnar kommentarer, varför bloggar jag?

OKEJ, jag ska inte klaga, för ca ½ månad sedan hade jag väll 100 unika besökare per dag, de kommenterade och jag kommenterade tillbaka vilket jag inte gjort till ngn nu, har inte hunnit. 
Ni som känner er träffade, SNÄLLA skriv en kommentar, jag ska bättra mig, men jag vet inte vilka jag har kommenterat och vilka jag inte har. Ni som läser, snälla skriv en liten ´kommentar ska jag skriva en till er, så blir vi brevvänner? :) Jag vill bara ha en check och se om det jag skriver är nödvändig att skriva, om ngn läser det :P

I allafall, tillbaka till vad jag skulle blogga om. Alla förändras, alla blir vuxnare o.s.v. Man kan ju förändras på andra sätt, men jag tycker nog att jag just har blivit vuxnare till utseendet på 1 år.
Jag har bevis vilket jag ska visa nu :) Det är exakt 1 år mellan korten. 8;an och 9;an skolfoton :)
image725
Elle vad tycker ni? Har jag inte förändrats sedan 8;an?
Om jag har, på de goda eller de "onda"?
JAG VET ATT  JAG HAR ETT MEGA SMILE PÅ BILDEN I 9AN, JAG BRUKAR INTE SKRATTA SÅ, MEN JAG HADE TYP SUTTIT OCH "POSEAT" I 1 MINUT. SEN BÖRJA JAG SÅKLART SKRATTA. DÅ TOG HAN BILDEN :P

Allt från mig, och du.. Snälla, skriv en kommentar så blir jag GLÁ!

Ett litet dagboks inlägg kommer kanske senare, håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Här får du en kommentar från lilla mig :) Inte så pjåkigt va? ^^

Söt du är!

2007-10-16 @ 20:39:01
URL: http://patsylife.blogg.se
Postat av: ida

jätte fina kort båda två. :)

2007-10-16 @ 21:06:59
URL: http://iidaaberg.blogg.se
Postat av: paulina mikaéla.

Fina bilder both av them! :d

2007-10-16 @ 22:42:51
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Amanda

Hejhej!:) Skicka ett mail till oss med svar på frågorna som finns på vår blogg, då ställs du i kö!:)

2007-10-17 @ 16:39:36
URL: http://designhjalp.blogg.se
Postat av: sandra

jag är kvar som läsare :D

2007-10-17 @ 18:29:23
Postat av: sandra

oppps glömde skriva min url; sandr4.blogg.se

2007-10-17 @ 18:29:53
Postat av: Cupcake

Du var ju jättesöt! och ja!, du har förändrats

2007-10-17 @ 19:50:35
URL: http://alltochlitetilll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0