HUR NI HITTAR I MIN BLOGG!

I detta inlägg hade jag tänkt beskriva hur min blogg är uppbyggd och hur man hittar i den! Om man söker efter något speciellt eller så!
image784
OBS! efter att jag hade kopierat bilden ovan har jag lagt till ytterligaren en kategori, nämnligen: TEMA!
Jag tror jag ska fortsätta med tema, även om jag inte har skrivit så mycket om England/ London denhär gången så funkade det prima förra gången. Ellerhur?

HUR HITTAR JAG BLAND KATEGORIERNA?
image785
Första kategorin är:
Accessoarer: Jag har tyvärr inte andvänt den kategorin så värst mycket, varför det vet jag inte. Handla om smycken. Jag lägger upp bilder på snygga smycken jag hittar på internet o.s.v. Den kategorin handlar helt enkelt om smycken, jag visar upp snygga smycken!
Andra kategorin är: Allmänt/Kläder: Där skriver jag om kläder. Likadant som accessoarer fast detta gäller kläder. Där har jag även alla gamla "dagens outfit" men dåliga bilder. Har skrivit några få allmäna inlägg :p
Trejde: BILDER: Det är en av de roligaste kategorierna. Där lägger jag upp bilder jag har tagit. Har inte kommit upp så många än, men det kommer. Lägger upp bilder på mig och natur.
Fjärde: DAGBOKEN: Det är den nya kategorin. Den använder jag som en dagbok. Skriver när jag orkar och hinner om dan.
Femte: DAGEN OUTFIT!: Jag behöver inte säga mer va? Visa vad jag har haft på mig. Min klädsel.
Sjätte: FRISYRER: Använde den mer i början. Där lade jag upp bilder på olika frisyrer jag hade. Praktsika och användbara. Inte för det är så bra fotat. Men senare kanska det kan komma upp lite snygga frisyrer. Även sådanna jag hittar på internet.
Sjunde: HOT OR NOT?: Visa bilder på olika kändisars outfits, ni bestämmer om det är snygg eller ej!
Åttonde: KLÄDER: Till skillnad från Allmänt/kläder är dethär kläder jag hittar på internet. Snygga kläder på ex: asos eller h&m.com
Nionde: KÄNDISBILDER: Där lägger jag upp bilder på kändisar, samt fakta om olika kändisar!
Tionde: Outfits: EXAKT SAMMA SOM ALLMÄNT/KLÄDER. Jag tror det är något konstigt med den. FÖr det är exakt samma inlägg o.s.v. STRUNT I OUTFITS!
Elfte: SHOPPING: Visa upp mina fynd!
Tolfte: SKOLAN :/: Ersatt av dagboken. Skrev innan vad som hände i skolan. Om ni gillade att följa "skolan" vänd er till "dagboken" i så fall.
Trettonde: SOMMARLOV: Skrev om mitt sommarlov. Endast saker om i sommras :) Kommer antagligen skriva där sommaren 08 också, 09 med. Om jag har kvar bloggen så länge ;)
Fjortonde: TIPS: Jag frågar er om tips. Och skriver filmrecensioner.
Femtonde: TJEJERNA: Ersatt av "dagboken". Skrev om när jag träffade tjejerna.
Sextonde: UTMANAD: Där ger jag er utmaningar och visar upp utmaningar jag har accepterat. En utmaning väntar: MINA SKOR som det var en tjej som utmande mig för ett tag seda. Har tyvärr ingen aninimage786g om vem det var.
Sjuttonde: VARDAG: Ersatt av Dagboken. Skriver annars där om min vardag. Allmänt. Där skriver jag ej vad som hänt under dagen utan mer om det är något speciellt.
Artonde: ÖNSKEOUTFITS: Mixar ihop en egen snygg outfits från kläder jag hittar på internet. Har inte gjort så mpnga ännu, fler kommer säkert.

Nya: TEMA: Ibland sätter jag upp tema på bloggen (kommer stå här:
Under CAJSAFELICIA vid headern. Innan hade jag temat: JAG. Då berättade jag extra mkt om mig så mina läsare kunde på lära känna mig bättre. Temat just nu är: Föreredelser inför London. Denhär gången har jag inte varit så duktig på att skriva. Men ska försöka hinna ett eller annat inlägg ikväll och i morgon innan jag sticker :)

Det var allt, hoppas ni kan hitta bättre i min blogg nu :) Om det är något ni letar efter är det bara att fråga :) Detta tog 1h att skriva. Hoppas i allafall att någon tog del av det!

OBS! Glömde kategorin JUST NU: mellan Hot ot not och kläder. Handlar i alalfall om allt som händer JUST NU! Ex: Om ngn kändis kanske har kollapsat eller om jag har fått en ny dator! JUST NU! :)

/C

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud så trevligt :) Då vet jag vad jag ska kolla in på din blogg !;)

2007-10-30 @ 08:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0