Godmorgon alla söta!

image779image780
Såhär såg det ut när jag vakna i morse utanför mitt fönster. Det är höst nu! Usch, jag vill tillbaka till värmen, till solan, till solbrännan, till klänningarna, till stranden, till havet, till Barcelona, till London (vilket jag ska om ngn dag) :) Jag vill tillbaka!

Pappa kom hem för några minuter sen, tror han har varit och köpt frallor som han allltid gör! Så mysigt. Ska nog gå ner och se vad han har för sig :)

Idag ska jag nog få gjort lite grammatik inför svenskaprovet. Ska nog även försöka gå ut och fota lite höstbilder. Men jag hittar inte sladden man kopplar in kameran in för att föra in bilderna i datorn.image781
Bild sen i torsdags eller fredags, eller onsdags :) I allafall iveckan!

Skriver mer senare, men nu vill jag kolla DisneyChannel och käka Birka :) Och vet ni! Jag har bloggat var dag i oktober förutom den 8:e. Duktig Cajsa :)

/C ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

fin bild på dig =)
det är tur det är så inne med leggings o strumpbyxor så man kan ha klänningar ett tag till =)
kram

2007-10-28 @ 10:51:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: adelina

söt bild:)

2007-10-29 @ 10:55:23
URL: http://awdelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0