Dagen

Dagens outfit blev det ingen bild på, hann helt enkelt inte. (Ingen bra ursäkt jag vet :P). Men hade exakt samma kläder på mig som i denhär outfiten! Det var faktiskt därför jag hade på det idag, blev inspirerad av den andra :p
Oh, vad glad jag blev idag, nu när jag loggade in och ni läsare skrivit kommentarer, värmde mycker mer än vad ni tror. Nu ska jag bara kommentera tillbaka sen snussa :) Eller vad kallar man det? Alltså, i allafall gå och lägga mig :P

image726

Idag är jag GLAD! Som på bilden, dels för alla kommentarer. Men också dels för att i morgon på skolan är det äppelkaka med vaniljsås! Har längtat hela veckan! :D Jag och min kompis Elin ska ha mys då. Egenteligen skulle vi baka till i morgon (hon mjuka muffins och jag kladdkaka) men det blev inte av. Och efter skolan ska jag till min kära kompis Malin, vi ska plugga franska tillsammans. Har samma prov på fre. På fredag ska jag och Anna ner på stan efter skolan. Kanske fika, kanske shoppa, kanske träna :) Sedan laga Tacos :) Muuuums!

Som sagt ska jag nu ta och kommentera tillbaka på kommentarerna. Ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Chloé

Fint halsband!

2007-10-18 @ 14:09:42
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0