Bilder

Har inte blivit så mycket tagna foton i bloggen. Inte innan jag fick tillbaka kameran. Då har jag inte heller fotat mig själv så mycket, vilket jag utnyttiade idag :)
Här kommer några bidler :)
image700
image701
image702
image703
Sista bilden får bli en dagens outfit bild;
- Väska från Pucciini (farmors gamla).
- På bild; Svarta tights från GinaTricot. - Hade på mig; Jeans från Miss Sixty
- Brun skärp från Lindex
- På bild; Rosa HelloKitty skor, - hade på mig; Svarta ballerinaskor från Vagabond
- Creamfärgad sjal från H&M
- Svart klänning (som tröja) från Twisto Tango
- Svart kofta från HunkyDory
- Diadem från Glitter :)

Thats all ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

SNygga tofflor :P haha

2007-10-07 @ 19:59:39
URL: http://www.nogg.se/desire
Postat av: Helena

Fina bilder. Det ser riktigt varmt ut också. Hoppas att du har haft en bra helg och att veckan har börjat bra!

2007-10-08 @ 14:50:57
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0