Pluggandet... Ja, hur går det med pluggandet?!

Haha, jag har inte börjat ännu. Prov i mrgon, STORT prov. Och jag har knappt öppnat boken ännu, inte bra. Fastnar alltid vid datorn när jag MÅSTE göra annat.. Nu blir det väll skumläsning och sedan får jag se hur mkt jag klarar av. Önska mig lycka till, för det kommer jag behöva! Kramar Cajsa!

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*


image823

Dagens bild:
Det är såhär jag känner för djurplågeri. Jag vänder huvudet emot. Detta borde inte finnas. Borde vi inte stoppa detta? Borde djuren få lida så pass mycket som dem göra? Bör vi inte stoppa detta innan alla just nu levande djur plågas till döds?

StinaLee länkade en väldigt rörande video: denhär!^
och såhär tyckte jag:

Postat av: cajsaCA

DÖ ERA JÄVLA CP MÄNNISKOR SOM KAN HA DET SOM ARBETE! FYFAN ALLA SOM BÄR PÄLS, NI BORDE KÄNNA HUR DET KÄNNS SJÄLVA! SJÄR LOSS ERAN EGEN HUD OM NI NU SÅ GÄRNA VI BÄRA PLÅGERI, DJUR SKA FAN INTE FÅ LIDA BARA FÖR DET HAR SÖT PÄLS. DETTA ÄR SJUKT, SÅ JÄVLA SJUKT!

(ursäkta mitt språk, men jag blir så himla förbannad när jag ser hur folk beter sig mot djur. om det ni ska vara så himla sjuka i huvudet och använda djurpäls, gör det på ett vättigt sätt, använd döda djurs, eller ta en spruta så de somnar in, vilket inte heller är vettigt. Djur är som vi människor, kanske inte lika smarta, vad vet jag.
men det har exakt samma känslor m.m. Såg en annan film innan om djurplågeri, underfär detsamma. Jag vet inte vad jag ska säga. Men jag håller med dig Stina och detta borde stoppas. Varför inte bara använda fuskpäls, jag hoppas att det inte har något med djuren och göra, jag vet faktiskt inte).

MEN LÄMNA DJUREN IFRED. DEM HAR EXAKT LIKA MKT RÄTT ATT LEVA PÅ DENNA JORD SOM VI MÄNNISKOR HAR!!!

2007-nov-06 @ 16:33
URL: http://cajsafelicia.blogg.se/

Nu blir det plugg i någon timme, kanske ett inlägg senare. Bli djurplågeri och djurtester kanske vårt nya tema? Vad tycker ni?
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0