Golfaren

Hej!
Har "nyss" kommit hem från golfen, eller rättare sagt , spelade golf idag från 18-19. Fick min gamla tränare Johan, JA! Han är super! Tränade idag med Fredrika, en gammal kompis, som jag inte har träffat på säker 2 år. Jättekul att träffas igen. På Golfen idag puttade vi idag, men det blev mest flumm. Det ända jag gjorde okej, var väll att sätta en 15 m putt, och typ 10 3 metersputtar, resten var bara skratt och prat kändes det som, men som sagt hade vi mycket att ta igen. Vi ska kanske träffas i helgen och spela några hål, skulle varit kul! Idag fick jag tillbaka mitt kemiprov, eller fick i allafall reda på resultatet, fick 45 av 45. Så nu kommer jag nog få behålla mitt mvg i kemi! Skönt. Har nyss blivit förhörd på Fysiken som jag ska ha i morgon, blää! Men jag kunde allt inprincip, sån tur va. Nu ska jag nog ta och lägga mig. Ganska trött, vet inte varför, men men.

Godnatt och sov gott! Kramar Cajsa

image405
Slänger in en bild på mig från idag, kansk inte världens bästa, men så såg jag iallafall ut idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag spelar också golf men tyvärr har jag inte kommit mycket längre än att ta grönt kort! Det är svårt att få tid att ta en runda då och då även om det är himla kul! Var spelar du någonstans? /Emma

2007-05-23 @ 21:16:22
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0