Bloggtider

Här kommer mitt schema på "prov dagar", så ibland kommer jag kunna ha tid att blogga. I helgen kommer jag nog blogga en del!
Kursiv text= dagarna + träningarna
Fet text= alla prov
Fet överstruken text= prov som redan har gjorts
Understruket= Lediga dagar!

v. 19
Måndag:
Franska redovisning
Tisdag: (träning)
Onsdag: (träning)
Torsdag: (träning x2)
Religionsprov
Fredag: (träning) Kemiprov
Lördag: (träning)
Söndag:

v. 20
Måndag:
Geografiprov, Franska redovisning.
Tisdag: (träning)
Onsdag: (träning)
Svenskaprov- litteraturhistoria, Bildredovisning  VÄLA MED ANNA (v)
Torsdag: (träning x2)
Fredag: (träning)
Lördag: (träning)
Söndag:

v. 21
Måndag:
Tisdag: (träning)
Onsdag: (träning)
Torsdag: (träning x2)
Fysikprov
Fredag: (träning) Matteprov
Lördag:(träning)
Söndag:

v. 22
Måndag:
STORT Geografiprov
Tisdag: (träning)
Onsdag: (träning)
Torsdag: (träning x2)
Fredag: (träning)
Biologiprov
Lördag: (träning)
Söndag:

v. 23
Måndag:
Historiaprov mohaha, jag övertalade vår lärare att inte har det! :)
Tisdag: (träning)
Onsdag: (träning)
Torsdag: (träning x2)
Fredag: (träning)

Lördag: (träning)
Söndag:

v. 22
Måndag:
Tisdag: (träning)
Onsdag: (träning)
Torsdag: (träning x2)
Fredag: (träning)   SOOOOOMARLOV!

Lördag: (träning)
Söndag:

v.23,24 o 25 = Konfirmationsläger
26, 27 och 28 = Resa (både i Sverige och utomlands).

Som ni ser hinner jag knappt blogga från v.29. Låter helt sjukt, men kommer nästan inte hinna mycket mer, tyvärr. Som ni ser till sommaren har jag massa prov, det kommer nu bli mina sommarbetyg, så det är därför viktigt att jag ägnar till åt de. Sen har jag konfirmationsläger i 3 veckor, en semester med familjen i 3 veckor. Sen 6 veckor in i sommaren kan jag börjar blogga på RIKTGIT!



Veckan annars;
Måndag; Pluggande (hade religionsprov på onsdagen istället på torsdagen).
Tisdag; Tandläkaren (0 hål)! Gick sedan på stan, shoppade en fotlänk till Ida och sen sjal till mig själv!
Onsdag; Religionsprovet, gick bra! Pluggande på mekiprovet.
Torsdag; Pluggade hela dagen :s till kemin.
Fredag; Kemiprov, stan, piano och tennis. Myskväll idag, VILKEN HÄRLIG DAG I DAG VA? :)
      GRATTIS IDA OCH LINNEA PÅ 15 ÅRS DAGEN! (v)

Helgen ska gå åt till pluggande, vilande och en del bloggande.
Nästan vecka är jag ledig torsdag och fredag, så då blir det nog också lite bloggande!
Nästan onsdag blir det Väla med Anna! Hoppas jag får någon shopping då!



Trevlig helg/ Kramar Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0