Helgen!!

image137

Fredag;
Spelade tennis som alltid och piano. Min huvudvärk sluta som jag hade haft i 1 månad.
Satt vid datorn och prata i telefon, först med Emma i 1 timme och sen med Julia i nästan 2 timmar.



Lördag;
Spelar tennis tidigt på morgonen. När jag kommer hem börjar jag plugga på skolarbeten.
Flyttar, har bytat rum, mitt nya är 32 kvadratmeter stort!
Sen pluggade jag lite till, sen hade jag tjejmiddag.
Tack för en trevlig kväll tjejer!



Sov över med Elly! <3
Sen vi halv 1 kommer man på att man måste plugga, 2 prov i veckan och har inte öppnat boken. Men jag har en vana att när jag blir stressad gör jag något helt annat. Så jag satte på The Holiday! Sen ringde jag en kompis så vi gick ut och gick en liten runda, MYSIGT! :)
Sen skulle jag plugga, men då satte jag på The Holiday igen, eftersom den hade varit så bra! :)
Sen käka jag, sen sitter jag nu ocg degar vi datorn och känner att jag måste plugga.
Men nu ska jag käka efterätt !:)
FRUKTSALLAD !:D MUUMS !!!


Kram / Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0