Färgen rymde

Proven är slut, inget kvar, bara några få läxor. Nu kan jag börja blogga ingen, men jag har ingen "blogglust" eftersom ingen kommenterar.
image427
Är det någon överhuvud taget som läser min blogg?


Hade mi rosa Gina Tricot klänning (den klänningen med tillhörande siden band som alla har). Har bara användt den 1 gångn innan, gillar inte den bakifrån. Men så var jag på bilden och skulle hämta min tavla jag hade målat och mina kartonger jag har designat och "limmat" ihop. Så hade jag gömt tavlan (oljefärg) under kofta, gissa vad som hände med min rosa klänning? Just det, den ligger just nu i tvätten, eftersom den blev helt färgad. Haha :P Tur att det inte var en av mina favoriter.

Julia hade och hämtat sin målning, när vi skulla "ta förväl:P" så såg jag till min försräckelse att hennes FINA kappa från Zara också hade blivit färgad, men inte vet hon (eller jag) hur.. :(

Kram /C




Kommentarer
Postat av: julia

har tvättat den en gång nu men det gick inte helt bort :/ så den tvättas nu igen. hoppas att det går bort! be för mig, haha ;) <33

2007-06-04 @ 19:09:49
URL: http://juliaohlsson.blogg.se
Postat av: Cajsa

JAG BER FÖR DIG!

2007-06-04 @ 19:45:07
URL: http://cajsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0