Är du fjortis?

TEST: Är du en fjortis?

Hittade testet hos Amanda.

1. Det är fredagkväll. Hur har du planerat kvällen`?
a) Ska ut på stan och dricka mig full.
b) Jag ska ringa några tjejkompisar sen blir det nog filmkväll med dem.
c) Ska sitta hemma och spela Monopol med morfar.

2. För dig är dina föräldrar:
a) Två personer som föddes för att göra mitt liv till ett helvete
b) Två personer som lagar mat, städar och skäller på en då och då.
c) Två perosner som man kan berätta allt för!

3. Brukar du ljuga om din ålder?
a) Ja, alltid! Alla tror ändå att jag är minst 3 år äldre än vad jag är.
b) Ja, ibland
c) Nej! Varför skulle man?

4. En person ger dig en komplimang om ditt utseende, vad svarar du?
a) Nej ush! Jag ser hemsk ut!
b) Tycker du? Tack, du med!
c) Åh, tack så hemskt mycket. Du med!

5. Du ska på disco, vad sätter du på dig?
a) Ett par minishorts och ett linne med en ljup ryggurrignig.
b) Ett vanlig topp och ett par shorts/jeans.
c) Jag går aldirg på discon.

6. Vilken låttext passar bäst in på dig?
a) Hejhejhej jag är bara 14 år. Kom och se på mig och kom och ta på mig. Brukar smyga ut och supa...
b) Forever young, I want to be forver young. Do you really want to live forever?...
c) Lonely im Mr. Lonely, I have nobody,  For my owwnnn ...

FLEST A:
Du är defenitivt en fjortis! Du älskar hur du ser ut men du låtsas att du har dåligt självförtroende. Du spelar gärna blåst och blir full på en folköl. Du älskar att gå på discon och att visa upp dig! Du ljuger om din ålder för att lättare få tag i alkohol.

FLEST B:
Ibland fjortis och ibland inte fjortis. Du har ett bra självförtroende och därför kan du lätt säga emot! Du är en livsnjutare och du tycker att låten "Forver young" passar utmärkt till ditt liv. Du gillar uppmärksamhet men det är inget som du måste ha jämt och ständigt!

FLEST C:

Du är verkligen inte en fjortis! Du gillar mest att att vara hemma och umgås med din familj! Dina föräldrar är dina bästa vänner och du är nästan aldrig ute om kvällarna. Du är en trevlig person som har ganska bra självförtroende tack vare dina föräldrar!

Jag fick flest B, vad fick du ? (:


Kommentarer
Postat av: Marri

B

2007-06-17 @ 22:38:18
URL: http://blogg,se
Postat av: Anonym

C

2007-06-17 @ 23:00:21
Postat av: alicia

ja fick oxå flest B :P

2007-06-18 @ 11:47:34
URL: http://aliciaaa.blogg.se
Postat av: Sandra-eyeliner.blogg.se

B :)

2007-06-18 @ 12:53:31
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0