Numera Odd molly ägare!

*Stolt* Odd Molly ägare... Det var en av det sakerna jag fick i julklapp. En supersöt Odd Molly blus från Spirit...
¨
Denhär fast i röd med minder mönster :) Mycket sötare änligt mig...
Man kommer aldrig ihåg allt man fick, är alltid något man glömmer. Men jag ska försöka:
♥ Som sagt, odd molly koftan!
♥ djupblått nagellack från Depend
♥ öronhåltagning (på The bodyshop)
♥ Trio ögonskugga från L'oréal
♥ Väska från NukNuk
♥ Grå klänning från Lindex
♥ Marinblå hood med sidenbad från Gina Tricot
♥ Pjexor (för er som inte vet är det typ skor man avänder när man åker skidor :p)
♥ Skidhjälm
♥ "Vantar"
♥ Antirynk sett (med tvål, bodylotion & någon sak men smörjar in med),
♥ Godis x)
♥ Over knee (prickiga med sidenband)
♥ 2 par nylonstrumpbyxor
♥ Strumpor
♥ 2 st t-shirts (vanliga, en svart & en vit).

Kommer inte på ngt annat just nu, men det får räcka :)
 Väskan från NukNuk..
 

ha en bra dag! funderar på att sticka ner till stan & kolla lite på rean, får se :) kramar

Kommentarer
Postat av: Josefin

bra saker :)
KRAM

2007-12-26 @ 22:56:56
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: sandra

Odd molly finns vall inte pa spirit? det ar bara zebra som har ddem :P eller jag brukar kopa alla mina darifran >P

2007-12-28 @ 11:27:21
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: Malin

va mycke roligt du hade fått :D

2008-01-15 @ 18:03:45
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Paul

Wow! Snygg blus! Visste inte att spirit sålde Odd Molly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0