"Längesen" nu :)

Senast jag skrev var i tisdags. Dagboken efter det:
Onsdag:
Jag gick till skolan... Dansade & gjorde senap. Stack ner till stan med Anna, Ida & Emma. Köpte julklapp till pappa, ett linne från Rodebjer för 100 KR :D (till mig själv), marinblå kofta med sidenband upp i huvan från Gina Tricot på rea för 150 :) Ett lila armband från Lindex (cirklar & fyrkanter). Bilder kommer sen! :D
Sen vet jag inte mycket mer... Stack hem, fixade, övade på låten o.s.v.
Tordag:
Avslutning! En massa hände den dagen. Jag stack till skolan, spelade Julen är här för alla på min skola (pinsamt). Min kompis Sara sjäng med <3 Sen stack jag till klassrummet & fick mina betyg, vilket inte gick så bra. Får förättra mig till nästa år... :) Sen stack jag & mamma till väla eftersom Agnes inte kunde :/ & för att jag var ledsen över mina betyg ville min mamma muntra upp mig :)<3 Sen stack vi till mammas jobb för att fira :) Sen stack jag & anna svensson ut & sprang, vilket inte blev så lyckat... Sen gjorde vi vid oss & stack ner till Haket för att käka & fira med en massa tjejer. :) Sen stack typ 5 pers hem till Ida, sen ner till Mezo för att träffa killar, sen hem till Ida igen, allihopa :) Sen stack jag & anna hem till mig & snacka ända tills vi somnade :) myyys
Fredag:
Anna & jag vakna upp vid 11 :) Käka, anna stack jag & pappa ner till stan vid 12 :) Vi köpte massa julklappar pappa skulle ha. Jag lämna tillbaka ansiktskräm & köpte armband i present till en kompis :)
Sen stack vi hem, jag klädde/ pyntade VÄRLDENS finaste gran :) den är typ 2 meter HÖG :O Sen stack jag, mamma & peppe ut & övningskörde till väla för att handla present till Ella (peppes flickvän) sen handlade vi godis, lax & något annat CHOKLAD för intresserade :) Sen stack vi hem. Satte mig & käka med familjen, sen datorn resten av kvällen.
Lördagen:
Gick upp vid halv 8, tennis halv nio. Tillbaka hemma vid 10. Gjorde vid mig, stack till Uddevalla vid 12, där 3. Kom dit i myskläder, för jag trodde folket skulle komma vid 9. Men när vi kom dit var det redan en massa där! PINSAMT! Sen käkade jag med folk, tittade på film & fick ett läppglans från U.S.A av min nästkusin Lina :D Från Victoria´s secret! :) Typ ljusrosa med glitter, men fint på..! :D
Sen stack vi hem vid 10.. Hemma vid 1. Gick & la mig...
Söndag:
& vakna vid 10 :) Satte mig vid datorn för att vänta på att mamma skulle vakna :) Stack & handlade frukost, käkade & nu sitte rjag vid datorn igen. För nu ska jag sa julklandern. :)

Det som har hänt senast i bild:


Skriver ett inlägg senare om hur det blir med bloggen. Har inprincipt bestämt mig hur jag ska göra :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jättefin beigekofta :)

2008-01-15 @ 16:08:58
URL: http://mostwantedfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0