Bilder!

image887image884
image885
image886
Många har undrat om jag har systerkamera eller vad jag har för kamera. Eftersom jag hade ett bildinlägg med bilder tagna av mig så tänkte jag passa på och säga det! Jag har en pentax optio A20 (10 megapixels). Älskar kameran eftersom den tar en massa bra bilder, man ser tydligt & allmänt super! Det finns en massa inställningar jag inte pallat lära mig, men det får bli ett annat stadium.

Misstolka inte mig nu & tro att jag tror jag att jag är värsta fotografen. Jag vet att jag inte är fotograf, jag vet att jag inte äns är i närhete. Det ända jag vet är att jag älskar att fota när jag väl gör det & jag blir nöjd.
Jag har ännu inte fått en massa dumma kommentarer om "stöddig 'fotograf'" men jag ville ändå säga det...

Kommer ett tipsinlägg aldeles efter, håll utkik! <3

Kommentarer
Postat av: carro

Jättefina bilder :)

2007-12-06 @ 07:50:03
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Estelle

haha va tuffa!

2007-12-10 @ 19:40:02
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0