Konfaträff!

Träffade alla söta underbara människor från Arild igår.
"tack Agnes och Emma för all tid ni har lagt ner på detta, det betyder <3"

Stack till Emma vid 10, Agnes var redan där (förberedelser inför kvällen). Baka och sånt mysigt. Tiden gick sjukt snabbt. Så vid 5 stack vi hem till mig, gjorde vid oss, fixade o sånt. Vid halv 7 stack vi hem till Emma igen då det började droppa in konfirmander ;p Haha.. Vi käkade vid 9 tror jag, folk va lite sena. Och vi sjöng såklart måltidsramsan som vi sjöng i Arild;
Glädjens herre var en gäst vid vårt bord idag, gör vår måltid till en fest. Efter ditt behag. Amen.
För det gåvor som du ger, tackar vi dig nu. Gud som hör förrän vi ber, prisad vare du. Amen
Alla gamla minnen dök upp. Och Oliver sjöng sin sång han skrev till oss "2 weeks of memory" <3 Saknar Arild. Känns så tomt utan alla er,. Men riktigt kul att träffa alla :)

Kvällen blev i allafall jättelyckad, kändes helt rätt. Synd bara att vissa bara stack ,;/ jaja :)
TACK ALLA! <3
(bilder kommer senare).


Fick inga bra bilder, men här kommer de bilder jag fick ;p

Axel, jag, emma och lite britta

Lite av gänget hängde vi studsmattan nästan hela kvällen ;p
Här, Pamela och Michelle sittandes och Sara. Disa stående oceh Malin (orange), Martina, Axel, Jag och Emma liggandes (emma sitter upp) :p

Hittade lite fler, men lägger in de senare. Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som ni hade kul! :)

2007-08-23 @ 13:35:26
Postat av: Anonym

trevligt!

2007-08-23 @ 13:45:12
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: michelle din granne

hej hopp igen :D

2007-08-23 @ 16:44:36
Postat av: michelle

haha, du ser helt drogad ut på första bilden xP

2007-08-24 @ 17:23:07
URL: http://michellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0