Höstshopping!

Höstshopping- Till hösten; ♥ Höstjacka ♥ Höstskor ♥ MASSA kläder! ♥ Skolväska (ny) ♥ Jeans

Det är väl typ vad man behöver?
Höstjacka;
Köpte en ny beige (likna skinnjacka fast av tyg). 150:- rea! Från Stockholm.

Höstskor; Har mina gamla converse kvar, stillalive :) Ett par nya vita BjörnBorg ! och ett par från Chilli, typ oanvände. Sen har jag massa nya till sommarskor som man ändå kan använda på höste. Typ ballerina :) Sen ett par svarta Klackade skor (träklack) som jag änvände förra våren, kan ju göra en lite comeback, behöver bara klackas om! :)

Skolväska; Hittade en ursnygg svart friisCompany väska i stockholm på halva priset! 300;- Skitbra, slipper man tänka på skolväska. Hette t.o.m SchoolBag ;p
Massa kläder; Har köpte sjukligt myciker kläder i sommar, men det är ju sommarkläder. Till hösten ska jag klä mig lager på läger, LOVE IT! Så får väll ta och investera några snygga koftor. Och sådär myspysiga höstetröjor :)

Jeans; Köpte mina gråa innan sommaren, kanske lite använda nu, menmne, funkar också i höst :) Har även köpte ett par svarta från H&M, och ett par SUPERNSYGGA från Miss Sixty. =)

Så nu kan jag alltså satsa barnbidraget på en massa koftor :)

Hittade denna ganska snygga basketkängan på skopunkten för 49 kronor :) Ska nog ta och köpa den.
Vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: Estelle

Det är en kjol och den är från H&M! :)

2007-08-19 @ 22:30:13
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0