Skor shopping!

image200
När man är i spanien på marknader får man passa på att köpa ballerinaskor (annats också för den delen).
Så det har jag i allafall gjort, som ni ser! Skorna här kosta runt omkring 10 euro (ca 100 svenska 

SKO 1...
Bronsfärgade ballerinaskor från Marknaden, gick på endast 7 euro.
(Minder än 70 svenska kornor)!
SKO 2...
Beigefärgade ballerina skor fmen g från Marknade, köpte de på ett lite finare ställer än de andra, så dem kostade lite mer, 10 euro.
(Ca 100 svenska kronor).
SKO 3...
Guldfärgade skor från Marknaden. Tänkte först köpa på ett ställe, men gick vidare för att senare komma tillbaka och köpa de. Men så hittade jag på vägen tillbaka ett annat ställe som hade likadana för 7 euro, på andra stället kostade dem 10 euro.
(Mindre än 70 svenska kronor)!
SKO 4...
Vita sandaler (de ända paret som inte är ballerinaskor). Vita med silvirg kan + rosett. Riktigt billiga var dem, endast 5 euro!
(Mindre än 50 svenska kronor)!

image197
Lägger in fler och bättre bilder på skorna, även enskillda bilder, för att bättre se färgerna och mönstrena. Men just nu ta det ca 5 min att lägga in 1 bild, så jag väntar tills jag kommer hem, går lite snabbare då. Det är därför jag lägger in alla bilder när jag kommer hem. Hoppas ni har haft ett trevligt påsklov än så länge, här är det varm och skönt (ibland). GLAD PÅSK ÄN EN GÅNG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0