Bakrunden?

102206-195Som man ser har min blogg ändrats lite!
Fick hjälpa av snälla "Puuccii.blogg.se" som hjälpte mig med hela hemsidan. Ångra bakrunden JAG valde, vill nog har svart eller liknande, så inte färgerna bli för många. Har du någon idé eller tips om hur bilden kunde se ut ? Kanske redan har en bra bild? Eller helt enkel vad du skulle tycka passa bäst till min blogg!!!  En bild som den här skulle också kunna funka bra (hoppas jag). Jag vill verkligen att bloggen ska ser bra ut, och då vill jag ha en BRA bild. Hoppas att något kommer funka! Jag vill ha en enkel bild, helst svart, men annars diskreta färger. Ska bli kul med ändring, (har ju redan blivit ändring, men ångra som sagt bilden jag valde).


I morgon är det fredag och då har jag varit här i Spanien i 1 vecka redan, tiden går jättefort. Åker hem på måndag, och en sak kommer jag att glömma, som jag försöker få med, SOLBRÄNNAN! Jag har inte alls blivit solbränd, lite gran men som ni ser på bilderna jag har lagt ut kunde det vara mycket bättre än så. Men jag spenderade hela söndagen på marknaden och hela måndagen på La Cañada, tisdagen tv + shopping, sen idag också marknad + shopping (inte för jag handlade så mycket). Sen måste jag plugga och vädret har inte varit på min sida. Men jag har några dagar kvar att pressa, så hoppas jag kommer hem lite brun i allafall till alla blekisar hemma i Sverige! Har du varit utomlands nu i påsk eller i år ? I så fall var? 

På lördag är det påskafton, det är första gången jag fyrar påsk utan min familj, W0W ;) Har ju redan fått ett påskägg, men inte med godis utan det man shoppar för! Pengar! Så det var att speceillt påskägg i år, men antaligen det bästa! Kommer nog aldrig få något speciellt, eller liknande påskägg fler gånger, men men, man kan ju alltid hoppas!

På måndag åker jag och Julia hem från Spanien, FLY igen. Det var himla läskigt när vi flög hit för det lät jättekonstigt när vi skulle svänga in mot land, så jag blev himla rädd medan Julia bara satt och skratta åt min skräckslagna min. Tiden här i Spanien (11 dagar kommer det att bli, 7 dagar är det) har varit UNDERBAR! Shopping, sol och (minilite) bad. Jag kommer verkligen sakna detta, det många resturant besöken med utsökt mat. Jag saknar det redan även om jag inte har åkt hem ännu. Men som sagt kommer det inte bli mycket mer än sol nu, eftersom i morgon kommer det vara fest här, så då blir det nog inte så mycket shopping, på lördag är det påskafton, ALLT STÄNGT (på fredagnen också, långfredag) sen på söndag måste man packa och pressa det sissta, för man vill ju inte komma hem VIT! JAG VILL TACKA BÅDE MINNA (Puuccii.blogg.se) och Julia (JuliaOhlsson.blogg.se).
JULIA!; Tusen tack för den här tiden i Spanien, du kommer antagligen inte läsa detta, men i allafall, om i fall att.
Du ska veta att jag är jääteglad att jag fick hänga med och "uppleva" allt detta, shopping i klass som vi sa! ;p
La Cañada, 280n butiker under 1 tak ;) haha, kommer nog saknar "Charmerande huset" också, mitt "dröm"hus, d.v.s. ett ruckel mitt på en åker! JULIA JULIA JULIA tack tack tack, älskar dig älskar dig älskar dig <3

GLAD PÅSK OCH KRAM /Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0