Nikon 1 J1

 
Har gått och köpt en ny kamera. Det blev en nikon 1 J1 och jag är helnöjd. Anledningen till detta är på grund av att jag inte alltid känner för att bära med min systemkamera på ställen, vilken man dessutom inte kan filma in med. Min gamla digitalkamera jag fick i åttan (d.v.s. den är 7 år gammal) hänger inte riktigt med i utveckling nu. Dessutom kan jag, om jag köper en objektivadapter använda objektiven jag har till min andra kamera på denhär med. Kommer användas till "vardagsfotning" om man kan säga så och till att filma, vad jag nu tänkte filma?
 
Förresten för er som undrar, Nikon 1 J1 är en kompaktkamera. Typ ett mellanting mellan digitalkamera och systemkamera. Köpte min på (ja, jag stödjer media markt tydligen) på media markt för 2222 kr (ballt pris!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0