rip to the girl i used to be

 
Är jag ensam om att tycka att Rita Ora är sjukt lik rebecca stella eller vad hon nu heter. Kanske inte så lika i vanliga fall men på denhär bilden påminner Rita verkligen om Rebecca. Rita är förövrigt en av de vackraste kvinnorna på denna planet enligt mig. Vill vara lika snygg... 
 
På tal om rita ora då da..
google
 
Jag har gått och blivit kär i henne runda spelgelsolglasögon. Stod på topshop i London med ett par liknanade men köpte dem aldrig för jag tyckte dem verkade lite stora & instabila. Så nu vädjar jag till er, har någon sett liknande brillor någonstans? något som har tips på hemsida där jag kan reka efter dem? det stör mig och jag måste ha ett par! tack snälla söta rara någon!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Urbanoutfiters, Cajsa du är vackrare?!

Svar: Du är för söt finaste du! Tack <3
cajsafelicia

2013-02-07 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0