JUL!

Alltså jag är helt julgalen. Det är fan det bästa på hela året. Ni vet när man var liten (eller i allafall för mig) hade man "födelsedags-känsla", "påsk-känsla", "jul-känsla" o.s.v. Speciella känslor vid speciella högtider. Den enda "känsla" av dem jag har kvar är julkänslan. Jag får den alltid så JÄVLA tidigt och jag ÄLSKAR den. Det är min light up under vintern. ÅH JUL!!!!! Så nu sitter jag och pysslar ihop en jullista jag ska BOMBA hela november, december. Har REDAN börjat kolla gamla julkalendrar, och bästa av allt är ju fan att en ny mysteriet på greveholm ska komma i ÅR! OMG! Sen hmm,,, måste julbaka och julpynta. DET ÄR FÖRFAN JULPYNTAT I SKYLTFÖNSTRENA <3 och sedan är det julskyltning på råå nästa söndag och i helsingborg söndagen därpå. OMG DET ÄR TYP JUL!


ps. ber om ursäkt för mitt euforiska inlägg,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0