Kaos



Mitt rum är numera ett kaos. Det är ingen organiserad kaos heller utan bokstavligt talat kaos. De senaste veckorna har jag varken haft tid eller ork att ta tag i detta kaos. Under mina lediga dagar nu i veckan har jag prioriterat bort mitt rum. Lagom till jag börjar jobba (halv 9 imorgon) börjar jag organisera. Nu är min garderob klar, vilket förvisso är största boven. Men hade behövt mer utrymme, har för mycket kläder - eller för lite utrymme kanske jag ska säga?

Denna fredagskväll jag ska spendera med att försöka reda ut lite av kaoset för att sedan vila till big brother, bra fredag må jag säga. Förresten köpte jag en drömfångare idag, hoppas på att den ska hjälpa mig i min nuvarande drömkaos också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0