odd soul

Först och främst måste jag bara få påpeka en sak. Jag läste igenom några gamla inlägg. Det var för cirkus fem år sedan där jag i ett inlägg besvarade frågor. Jag tyckte tydligen att det var coolt att istället för att skriva "hmm" eller liknanade som man brukar skriva när man tänker skrev jag "erm". Hittade tusen exempel och jag blev på riktigt irriterad på mig själv. Illa Kajca, inte ok.  
 
Vad fick dig att må bra? 
Erm, Allt stöd från mina vänner.
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Erm, jag vet inte. Jag tror inte det. Inga av mina närmaste.
 
Vilka länder besökte du? 
Erm, Spanien (Barecelona, Malaga), England, Danmark.
 
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? 
Erm, Nya vänner ovh Arild.
 
 
För det andra måste jag bara hissa flaggan för hustoppen som går på kanal 5. Sista avsnittet var idag, har inte sett hela, har heller inte följt säsongen vilket jag faktiskt inte förstår. Du kan se hela säsongen på tv8play, så pass på! 
 

 
ursäkta extremt dålig kvalité. Det är när jag laddar upp bilderna som det blir dålig kvalité.
villa 70 & villa altona (avsnitt 1)
 
posshay have a nice day
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0