Mysig vecka

En väldigt mysig vecka hitintills och den lär inte bli sämre. Kommer inte ihåg vad jag gjorde i måndags, så långt räcker inte mitt minne förutom att jag tränade. Men i tisdags stack jag och Elin till väla för julklappsshopping. Vi käkade lunch på Ikea, shoppade och sedan stack vi med peder hem. Vi färgade håret, hänge med mammi, frägade hår ochhade treeeevligt. På kvällen kom Michelle, vi kollade säsongsavslutningen av the walking dead, awesome. Kollade även lite american horror story o.s.v. I onsdags hängde jag med michelle och sedan tränade jag. I torsdags så tränade jag, sedan passade jag barn och på kvällen stack jag hem till alexandra, lagade mat och sedan kollade vi despicable me och ice age 4. Filmer i toppklass ju, hehe! idag luncha jag med pappi, handlade julklappar o.s.v. Kom precis hem, snart kommer michelle ska vi käka och sedan kolla finalen av x-factor. Imorgon jag ska hänga med alexandra, förmodligen julbaka och hänga på fredriksdal (haha skrev först fredrikstad trög). På söndag ska jag träna något roligt med pappi och sedan vet jag nog faktiskt inte ♥

Ska nog börja skriva vad jag gör om veckorna för jag glömmer liksom bort det lite när jag inte har några rutiner. Alltså liksom är en ända röra. Förresten har jag nog fått ordning lite på mitt liv och det behövde jag verkligen. Nu ska jag googla lite interiör inspiration till min scrapbook, ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0