Dirty dancing in the moonlight

Jag har ju för en längre tid inte riktigt haft några rutiner och det har faktiskt tro det eller ej varit nyttigt för mig. Jag tror jag har tagit mitt sunda förnuft och faktiskt bestämt mig för att plugga till våren (men är inte 100% säker). Jag är så sugen på att läsa den här social psykologi kursen som jag sökte in till. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag skulle få ut av detta, men antar att det bara var ren updatering på livet. Dagarna flyger förbi. Jag tränar väldigt mycket, umgås med mina fina vänner som jag uppskattar så otroligt mycket. Har alltid uppskattat mina vänner (don't get me wrong), men med tiden, vet inte är om det är åldern som gör en klokare hahaha, men då  inser man hur fina dem är. Kan också ha varit under tiden jag hade det lite körigt och jobbigt med omställningar hela tiden, flyttar fram och tillbaka, då fanns dem där. Tack ♥
 
ps, vet inte varför jag kände för att lägga upp en bild på min samla på papper pärm och skrivbord. men there you go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0