90210

 
ur 90210
detta är klippt som om Naomi skulle sitta klämd mellan stenar, båda bilderna förställer samma ställe?
 
Sitter och kollar på 90210 som förövrigt är en jävligt bra serie. Men jag kan inte sluta störa mig på saker som är dåligt klippta eller filmat. Typ som när två personer har en konversation och man vet att det är filmat från två olika vinklar vid två olika tidpunkter. Vid ena vinkeln är håret/ väskan what ever på ett sätt och vid den andra vinkeln på ett helt annat sätt. Det stör mig. Sen såg jag nyss detta ur avsnitt 4 säsong 4 där Naomi fastnar som på bild 1, sedan zoomar de ut för effekt liksom i en ny scen och då plötsligt är det på ett helt annat ställe. make no sense. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0