Sunday bloody sunday

Åh vad jag har haft söndagsångest, men inte för plugg för de har jag inte längre hehe, utan för att jag inte har gjort jättemycket nödvändigt den här helgen. Fast när jag tänker efter har det varit en go helg. Jag har övningskört/fixat resterande delar av teorin nu är det alltså bara moment kvar av körningen (självklart måste jag plugga mer teori men delproven är avklarade), träffat Emma och snacka en massa och umgåtts, varit hos mormor och morfar, umgåtts med mamma och kollat massor med bra film. Jag har även hängt med söta Erik, käkat glass, kollat film och gjort goaste smoothien. Nu ska jag städa huset med mamma och sedan ska jag slöa, för det är jag jävligt bra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0